Det är inne att snyta sig medans man går baklänges....

Enligt Aftonbladet och Prinsessan Madeleine är et inne med att jogga nu http://www.aftonbladet.se/sofismode/article2155641.ab  . Så därför har jag lagt ner alla försök till att någonsin vara inne...jag är ute väldigt ute... Inte för att det är något fel med att jogga men av en mängd andra anledningar:

1 Får smärre hjärtklappningar bara av att snabba på stegen till bussen
2 Om jag nu ska jogga måste jag planera att inte äta innan, jag planerar inte mat, jag äter mat...
3 Folk tittar alltid på en när man joggar förbi och då får jag för mig att jag gör fel... ( ja, jag har provat några gånger för att se häftig ut men det räknas inte för jag joggade bara när folk titta och 5 meter innan jag kom till ytterdörren )
4 Och en massa andra pinsamma anledningar som jag inte vill avslöja här....

I vilket fall som helst, hur faaan kan det vara inne att JOGGA????

image18www.warehouse.co.uk

Jävla folk som hittar på jogga som mode, här ta på er en klänning och sitt och se glada ut.



Kommentarer
Postat av: Shems

ursäkta inne med jogga jani inne och vara häslosam!!!

2008-04-04 @ 14:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0