Hötorget

Jag älskar hötorget! Nu när fåglarna börjar kvittra och solen börjar komma fram och man kan känna sina tår igen så kommer även fruktförsäljarna på hötorget fram på riktigt. Män med viktiga saker att säga som t ex "Snygging" "Snygg röv" "Billiga jordgubbar".....

Att gå förbi hötorget är som att ha ett eget applådrum som man kan öppna dörren till för att få lite egoapplåder. Bästa idéen! Ärligt talat vad är det för fel på lite uppskattning? Just när man njuter som bäst kommer en jävla Kerstin och spräcker en bubbla i min värld av låtsasapplåder och utbrister bittert: " Asså Gud vad jobbiga dom är, vad tror dom egentligen att man ska springa efter dom nu för att han sa att jag hade snygg häck?!" Hon ser ut som någon kastat en banan i huvudet på henne.

Antagligen så tyckte den här mannen att hon hade snygg häck men hade hon nu sprungit efter honom som hon nu uttryckte det så hade han säkert lagt märke till hennes skräcködla till ansikte och själv sprungit. Alla icke svenska män har en vana att kommentera om dom ser något snyggt, so what...
Svenska kvinnor är det synd om, dom har inte lärt sig att i andra länder kan män visa uppskattning utan att förvänta sig något i återgäld. Det är därför kvinnor utomlands också har en självkänsla som heter duga och är inte lika utseendefixerade som kvinnor här. Det är också därför dom känner sig sexiga och sensuella utan alkohol...


Kommentarer
Postat av: shems

hater lr hater whats upp girl först har du emot prinssesan (me 2) sen är det alla svenska kvinnor. luktar rasist!

jag älskar också hötorget mwaah

2008-04-04 @ 14:42:12
Postat av: Mariana

hörrö , akta så ja inte kommer å biter dig....
Jag luktar inte rasist alls, jag luktar gucci by gucci...

2008-04-04 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0