I have a dream...

Hahahahahahahahahahhaaahahahaa, mycket rädd.... Det här kommer inte hjälpa någon med flygfobi.
Jag börjar genast tänka vad mitt skyddsnät däruppe i luften egentligen består av. Är alla Linda Rosing?
Ler dom för att vara trevliga eller ler dom för att det är det enda dom kan??

Det skönaste med hela artikel är ändå hennes teaterutstyrsel där hon ser ut som en karaktär från " Hem till gården"...

Inte för att vara den som är den, men hon vill lämna sitt gamla liv med allt som har med det att göra. Hennes första instinkt är då att ringa Aftonbladet KLICK! och berätta det... "Mamma kolla kolla när jag hoppar på ett ben!!!" Människan är snart pensionär,man kan ju undra när vissa människor kan släppa sitt extrema bekräftelsebehov??


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2223470.ab


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Jag gillar Linda. :) Läs hennes bok så får du en liten bättre bild av varför hon är som hon är.

2008-04-10 @ 14:09:27
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0