Tjackpundare på SATS

Idag satt jag på bussen på väg hem från skolan, medans jag satt där och bussen skvimpade förbi en massa hållplatser satt jag och tänkte. jag tänkte på vad jag skulle göra om jag vann fyra miljoner. Jag tänkte att jag skulle köpa en bil och en massa annat skräp. Jag drömde att jag skulle ge mamma ca 500 000 så hon kan bli av med en massa lån och lägga en en summa för ett hus. Brorsorna skulle också få sin beskärda del...så helt plötsligt ringer telefonen....

- Tjena!!! Det är Micke här!
- Eh, vem?
- Micke, hur är det förresten? Kommer du inte ihåg vi snacka för typ 4 månader sen?!
- Eeh nae... jo det är bra ( Nu börja jag undra vem faan är det egentligen??)
- Vi prata om att du kanske skulle börja träna hos oss på SATS, hur var det med det nu igen??
- Nej asså tack det är bra ( Nu föll polletten ner och jag fatta vem jag snacka med )
- Men kom igen nu Mariana du skulle ju ha börjat träna igår juh!
Vid det här laget vill jag stoppa en socka i käften på Micke från SATS och en banan i rumpan på honom så han låter mig vara. Under hela samtalet har han låtit som han är min bästa kompis men det bästa is yet to come

- Nä jag kan inte träna nu, jag har skadat mig så jag måste vila minst en vecka
- Ahaaaaaaaa!!!! Men gud va synd!!!! Vad har hänt??? Berätta!!!
- Ehhh , nä asså det är bara en liten skada...ehum...
- Ok men då gör vi så här att jag ringer till dig om 10 dagar, för jag ska iväg med bruden på semester du vet ( nä jag vet inte!!! )
- Ok , hej då
- Vi hörs, och krya på dig!

Min teori är nu att Micke på SATS inte har några vänner och går på tjack och är gravt deprimerad.

image19image20

www.yoox.com




Kommentarer
Postat av: Amina

hahahahaha jag känner igen de där.. dom springer efter kunder som hundar.. jävla idioter.. nice shit mary keep em comin ;)

2008-04-11 @ 15:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0