Hej min små sötnosar!!!

ÅÅÅh idag vakna jag av att väckarklockan ringde och då var jag redan sen till en plåtning med veckorevyn! Shit asså, det var så himla jobbigt eftersom jag hade fått största finnen på näsan. Men det gick bra iallafall för dom var så gulliga på redaktionen och redigera kortet. Mwaah!! Ni är bäst!

Den här dagen har varit underbar i vilket fall som helst för efter det träliga kommer det roliga. Jag var och shoppa med min sötnos Ullis och min lilla hund FiFi. Hitta värsta Chloé väskan men jag hade glömt mitt bankkort hemma :-(  men pappa ryckte in som räddaren i nöden och köpte den åt mig. Tack snälla söta pappa!

Nu ska jag hem och äta en choklad kaka med grädde. Gott va!!!! Mums!! :-)
Erkänn ni vill också ha ;-)

Vad brukar ni äta efter shopping? Kommentera gärna och berätta!

Hejdå mina små älsklingar!

xoxoxo // Marimel



Visst e hon söööööööööööööööööööööööt?????!!!!!


Eller inte.... så hade min blogg sett ut om jag föddes med Blondinbella eller Kenzas föräldrar. Jag vet inte om jag ska tack mina eller förbanna dom?

Kommentarer
Postat av: Amina

HAHAHA jag skulle döda dig om du var så ytlig!

its so not u hahaha

2008-08-17 @ 15:47:33
Postat av: elin

Din blogg är bäst!!!

2008-08-17 @ 18:38:39
Postat av: Mariana

Tack Elin för feedbacken, its nice too know :-)

2008-08-18 @ 02:03:11
Postat av: Mariana

Amina, Ditt stöd e d som keeps me grounded girrrrrrrrrrl. Pusssss

2008-08-18 @ 02:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0