Kärlek

Min bror och jag har ett band oss emellan. Bandet består av att han gör skumma grejer och jag låtsas inte om att dom är skumma. En av dom grejerna kan vara att han beter sig som en Cleetus i fina affärer så att expediterna får nervryckningar i ögat. Men för någon dag sen hitta han på något helt annat. Han införskaffa sig ett rött och ett gult kort och delade ut dom inne i stockholm som varningar i en fotbollsmatch...

Det gick till så här:

En tjej med mycket fula kläder går förbi och har en nasty frilla som toppar utstyrseln. Min bror går genast fram och ger henne rött kort och utdela straffet att hon inte fick gå inom tullarna på en vecka...

En annan Göran fick ett gult kort och en varning för sin fula slips... and so on....

Kärlek för evigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0