Konstiga saker

Konstiga saker jag brukade göra när jag var yngre...

1, Jag fäste pärlhalsband på huvudet till en fest en gång så att dom skulle hänga ner för pannan för att jag ville se ut som Marion i Disneys Robin Hood.

2, Jag, min lilla blatteflicka med krulligt tjockt hår, gick till frisören när jag var 9 och bad att få bli klippt som Jane i Melrose Place. En potta.

3, Varje gång vi hade gäster bytte jag om 45 gånger så att dom skulle se hela min garderob innan kaffet.

4, Om mina bröder hade vänner över brukade jag dra in studsmattan i rummet dom var i och hoppa konstant.

5, Mitt sinne för stil utvecklades tidigt, jag hittade alltid på nya sätt att utmärka mig. I vissa fall innebar det att jag drog av fjädrarna från påskägg och band runt huvudet när jag skulle till dagis.



Kommentarer
Postat av: Amina

hahaha du är sjuuuuk

2008-08-23 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0