Kompisar från förr

Jag var ute igår en runda och upptäckte hur vuxen jag har blivit! Spenderade en helkväll igår med att tänka tillbaka på gymnasiet och hur jobbigt kul det var. Det var jobbigt för att man var lite osäker och inte visste vilken "grupp" man tillhörde men eftersom jag var en allätare lät jag dom komma till mig, jag gillade inte att placeras i fack. Men enligt en av backslick-boysen hade dom placerat mig i estet tjejgänget. Helt  fucking amazing för jag trodde inte att dom visste att jag existerade. Jag snackade aldrig med dom och jag hade placerat dom i känslokalla blondin facket. Helt plötsligt igår krossa dom min inställning om att dom var töntar för en av killarna berätta att han alltid sett upp till mig eftersom jag var down to earth.  Jag vet inte om allt det här var bullshit fyllesnack men det fick mig att inse hur otroligt ytliga och barnsliga vi var på den tiden, för det enda jag såg när jag tittade på den killen när jag var 17 var snobb, backslick, wannabe-stureplan. Men nu stod han där och var plain-joe och nästan var ångerfylld för sina ungdomliga synder som vi alla har begått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0