Orientaliska faran

De flesta som åker till mellanöstern brukar ha en skräck för dom lite påträngande männen. Så är det inte i mitt fall. Jag har lite problem på andra håll. Jag har lite problem med dom påträngande kvinnorna.

Dom är som änglar först när man träffar dom ända tills dom får chansen. Chansen att låsa in dig i ett rum och tvingar dig att kommentera och ge komplimanger om hennes fina slingor á la skunk och hennes ljuva läppenna i färgen mörkbrunt. Sen kommer det: " Vad får ni göra där borta? Har du kysst någon? Har du tagit på en snopp?" Jag är mycket rädd för dom här kvinnorna... Jag känner mig våldtagen när jag väl blir tillåten att kliva ut ur rummet.

Det ska bli jättekul att åka till Syrien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0