Vilka fula tuttar du har...

Just när man som tjej sitter med sina vänner och pekar ut varenda fel på kroppen och suger åt sig av alla komplimanger man får av sina vänner som känner sig tvugna att säga något snällt, kom jag att tänka på om det
någonsin är någon vän som pekar ut felen. Varför ens gnälla om något som man vet den mittemot aldrig kommer hålla med och säga : Fan du har rätt din röv ser ut att behöva en skottkärra bakom!

Så tänk om man istället skulle börja peka ut sina bra kroppsdelar: " Shit kolla vilka heta lår jag har"
Jag undrar vad som skulle hända då? Jag undrar om man skulle få lite konstruktiv kritik som t ex: " Ap ap ap, visst dina lår är heta men vad ska du göra åt snoken egentligen..."

Tål att tänkas på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0