Another day another dollar...

Alltså vissa dagar undrar man vart ens hjärna har tagit vägen, om den har fått ben och plötsligt sprungit iväg å gömt sig bakom en buske och inte vill vara med i mitt komiska liv mer för den skäms. Ni vet som när barn gömmer sig bakom sina föräldrar... Jag glömde typ allt idag, jag är mycket förvånad att jag kom ihåg att faktiskt gå till skolan för väl där hade jag glömt bort vilken sal vi skulle vara i eftersom jag glömt att kolla i pappret som jag glömt hos....and so on... så nu förstår ni vad jag menar. Anyone seen my brain? Its kind of muschy n geryish with a weird smell, if u see it call this number and an emergency team will be with you shortly...

Just det billig shopping så var det jag, här följer några adresser:

En svensk butik med några fynd och en massa skräp men dom finns där guldkornen

www.chique.se

image5

Jag säger bara ens sak om nästa anhalt: AOOOOOW! for all my ghetto mamas with the chique tweek check dis out!

www.drjays.com

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0