Bajskorv

Min morsa lagade bajskorv. En soppa gjord på linser, spenat, morötter och citron... Hon tror den kallas för bajskorv på svenska. Grejen är den att min brorsa var så jävla trött på morsans tjat om att han skulle käka soppa så när hans kompis ringde så sa han: " Jag kommer ner snart, jag ska bara käka bajskorv"

Min morsa frågade då: Vad är den här "bajskorv?"
Då förklara min brorsa att den här soppan kallas så  på svenska... Så varje gång hon gör den här soppan så ringer hon och säger att hon har gjort bajskorv.

Nejdå min familj är hur normal som helst. Jag också...

www.bettervisionbetterprices.com

image11

Jag vill helst gömma mig bakom dom här....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0