By the way

Eftersom det är så billiga grejer man köper i klädväg så brukar man få en slant över att lägga på skitsaker, så för att känna att man gör någon nytta överhuvudtaget i den här världen mer än att gå omkring och se bra ut så tycker jag att man ska skaffa sig ett fadderbarn. Det är bättre än att ge pengar till en organisation bara eller köpa en värdelös chihuahua ( bajspåse, skulle jag vilja referera dom som). Man får ett kort på barnet plus att man får adress och telefonnummer till barnhemmet så man kan ha kontakt och se att det verkligen får allt man skickar. Julklappar och fördelsedagspresenter är även bra grejer man kan skicka för människor som verkligen behöver.

By the way... min morsa poppa precis in sitt huvud och undra om jag ville att hon skulle baka sockerkaka... Finn otroligt många fel....

www.sosbarnbyar.se

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0