Pensionspara

Det går inte tänka en tanke utan att höra min morsas röst störa i bakgrunden när jag är hemma. Just nu så satt jag och tänkte vad jag ska skriva och hela tiden hör jag mamma i bakgrunden: "vill du ha baklava?" "Vill du ha Kiwi?" "Vill du sätta maskeringstejp över min käft?" OK det sista sa hon inte.... Men så har det varit and so on and so on..... Alltså har jag kommit fram till att jag inte är redo varken för att pensionspara eller för att bli gammal.

Om jag hade varit redo så hade jag börjat uppskatta min mamma vid det här laget. Är det inte det man gör när man börjar bli gammal? Så alla som fortfarande stör sig på saker som morsan gör är purunga. Det är min livsfilosofi. Våga inte ta bort den ifrån mig.

www.forever21.com

image12
image13
image14

Sjukt billigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0