Raveparty

Ni vet hur jag skrev igår om att jag hade tråkigt och så... Igår var en fest jämfört med idag, igår var nyårsafton ( alla andras nyår alltså inte min. Min brukar innebära stirra på släkten och äta nonstop från kl 20:00- 03:00 ) jämfört med idag. Igår var vad man kallar en riktig jävla ravefest... Idag gick jag till jobbet sen stannade mitt liv upp i ca 6 timmar. Inte en käft i butiken. JAG började städa... folk som känner mig nu har panikringt Gud för att fråga om helvetet frusit till is. Som sagt där stod jag och erbjöd make-up konsultationer till min skugga och hade riktigt jävla aptråkigt. Hade önskat mig bort till min soffa med dregel på... Där kan jag iallafall pilla bort navelludd och annat viktigt...

Anyways, nu är jag hemma hos mamma i Norrköping i hela 3 dagar. Kampen mot att tacka nej till mat är nu viktigast i fokus för min mamma har inget annat för sig än att hålla min käft tuggandes konstant när jag är hemma.

www.junkyard.se

image9

Min craving just nu, synd att man inte kan tugga på den... mmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0