Vissa tjejer alltså...

Dagens gåta:

Vad är som har två ben och kan skriva sms med gömda budskap och förvänta sig tankeläsning på hög nivå?

Svar: Kvinna

Under mina futtiga 24 år på jorden har jag kämpat och kämpar jag fortfarande för att förfina min telepatiska kommunikation till Alfahannen. Jag undrar om min kamp kommer vara långvarig. Jag undrar om det någon dag kommer finnas en man som förstår att "nej, jag är inte sur" egentligen betyder "hade jag en pistol nu hade du haft ett hål i ena sidan av kroppen" eller att "det lugnt, vi hörs imorrn" kan betyda "jag orkar inte bråka nu men ditt liv kommer vara ett helvete imorgon för jag har planerat att vara sur på dig hela dan imorgon och kommer därför inte ens höra av mig så du kan höra av dig". Tänk vad coolt det skulle vara om män kom så långt i evolutionen att dom skulle utveckla den förmågan. Vilka coola konversationer vi skulle ha då...

TjejSms: Älskling, vad ska du göra ikväll
KilleSms: Ska dra ut med några polare
TjejSms: Aha, vad kul
KilleSms: Och du ska följa med för jag vet att du vill markera för alla tjejer att jag är din och att om någon rör mig så kommer dom vara konfetti på din nästa jobbfest.
TjejSms: Nä assååå, det behövs inte.
KilleSms: Jo, jag vill. Annars kommer du undra vilka som är där och störa dig på det hela kvällen.


Fatta vad skönt! Undrar om vi skulle hitta något annat sätt att försvåra kommunikation på...
" Meh fattar han inte vad jag menar när jag böjer tummen två ggr?? Du fattar väl, Stina? Tack!"

www.revolveclothing.com

image10

Jag älskar den låga dollarkursen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0