Hon kanske bara ville titta på tv...

Läste en artikel precis om en hemlös kvinnan som levt i en mans garderob utan hans vetskap. Han upptäckte henne då han installerade övervakningskamera för att reda ut mysteriet om hur hans mat försvinner.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2577149.ab

Jag har varit med om det där... inte om att jag hittat en kvinna i min garderob men däremot att jag har varit kvinnan i garderoben. Nu låter jag psyk som vanligt men det är sant jag lovar. Skillnaden är att det var min egen garderob och det var i mitt eget hem. Likheten var att jag gömde mig. Nu tror ni det kommer någon snyfthistoria efter det här, men thats it folks, jag gillade och sitta i garderoben.Där gömde jag mig några gånger för att slippa gå till skolan... Tricket var att låtsas ha gått hemifrån när jag i själva verket gick och gömde mig i garderoben. Sen drog alla och då kunde jag i lugn och ro titta på tv. Jag måste bara tillägga att jag var 10 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0