Värmen

Jag har inte orkat skriva och varit lat. Jag har absolut inte varit upptagen eller har någon flådig ursäkt till varför jag inte skrivit. Och jag har absolut surfat och suttit vid datorn i timtals utan att ens logga in på bloggsidan och jag ber inte om ursäkt för det. Men det jag däremot är väldigt glad över är att när jag kolla besöksstatistiken så ser jag att det finns några tålmodiga jävlar som väntar konstant på ett litet provsmak från min ursäkt till att existera så kallade liv.

Den här veckan har jag kommit på följande:

* Dubbelkolla alltid datum innan du går till en fest så du inte är där en dag för tidigt
* När man lagar mat i ugnen ska man inte stoppa in händerna och kolla hur varmt det blivit
* När man har PMS ska man hålla sig inomhus med låsta dörrar, stängda fönster och avslagna mobiler
* Om en frisör har bilder på Marie Fredriksson från åttiotalet på väggen och är placerad brevid en orientlivs i en förort så kommer du troligtvis inte ut med Giselle Bündchens frilla.
* När du sen går för att rätta till frillan gå inte till en frisör som toppar den snygga Rima Bandali ( sök på google så förstår ni ) med att färga den kycklinggul och sen rånar dig.

Några glada nyheter är däremot att värmen kommer tillbaka i helgen å då ska man se ut så här enligt Aftonbladet:

image38

Vädigt naturligt och inte alls påtvingat....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0