Jag blir tårögd

Jag har inte skrivit på ett tag, men min blogg fortsätter att ha besökare som aldrig förr. Jag blir faktiskt tårögd av tanken att mitt liv e så pass fascinerande. Men så kom jag oxå på att fascinationen skulle väl vara mindre om jag inte överhuvudtaget hade en blogg. So its a two way street, det är som om en hora skulle säga att hon kände sig billig. Iallafall så vill jag idag säga att min bror är min idol, efter att ha lyssnat på hans gamla skiva så är han faktiskt min idol. Han kommer alltid att vara. I salute him. Love

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Hej sötis!!!

Äntligen hittade jag hit! Jag har också skaffat mig en blogg hihi :) Nu ska jag ta och länka din blogg på min!



PUSS

2008-11-10 @ 23:58:47
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0