Sweet Sixteen

Är det någon som följer det programmet på MTV??
Man får se det mest absurda grejerna... Idag har jag sett en tjej tjuta över att hon inte får swarovskikristaller över hela sin porsche ("Im gonna be really saaaad if that doesnt happen", jag hade lust att tortera henne med en tandborr).
Sen har jag sett en kille fälla en tår över att hans frilla inte blev som han trott plus att han vägra stiga ut ur bilen till sin egen fest om inte minst 100 pers mötte honom utanför. Efter att hans pappa tvingat ut alla festdeltagare i kylan och uppmanar dom att skrika sonens namn som om de vore hans fans, först då stiger snubben ut ur bilen. Då har han mage att även klämma ur sig : "OMG , what a feeling, its like im a celebrity".
Honom tyckte jag mest synd om i och för sig. Många framtida timmar hos psykolog kommer behövas pga de tydliga narcisstiska dragen.

Jag vill skicka dom här barnen till gusum och tvinga dom äta falukorv från ica... ( eller så vill ja åtminstone bli bjuden på festen )











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0