Ärlighet varar längst

Flemingsbergs pendelstation:

Tjej1: Jag vill inte ha honom längre! Jag kan inte ens se oss tillsammans, jag blir lite off av hela tanken...
Tjej2: Aaaa, men e det inte för att han sa att han inte ville va med dig på det sättet?
Tjej1: Va ( lite osäkert) neeeej, d e för allt han har ljugit om....
Tjej2: Nej, det e för att han sa att han inte vill vara tillsammans med dig. Han sa ju att han bara ville ha sex!
Tjej1: Aaa men jag hade ändå inte velat va med honom även om han ville vara tillsammans med mig!

( Tjej1 börjar bli irriterad på Tjej2)

Tjej2: Du var ju skitkär för bara några dagar sen, kom igen nu, du e sårad d e klart du får va lessen.
Tjej1: JAG E INTE LESSEN!! VA FAN JAG SA JU ATT JAG E ÖVER D DÄR!!!

Hahaahaha...så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0