Reaggepop

Jag satt på pendeln idag på väg hem från skolan. Helt slut i huvudet efter tentan och tänker att jag bara vill hem och sova. Helt plötsligt hör jag hur det skvalar från en högtalare bredvid mig " Neeeeear faaaaaaaaaaaaaar where ever u aaaaaaare...." Titanic låten i sitt esse dundrar fram och bakom högtalaren ( som sitter på en mobil) sitter en stor svart Rastafarai snubbe med sorgligaste minen. För en sekund tänker jag att han antagligen bara gillar den här låten och efter den kommer alla andra ( kanske lite manliga) häftigare låtar som han borde gilla. Men nejdå, det fortsätter i samma genre. Strax kom: " Show me the meaning of being looooooonley..."

Där satt jag och visste inte vart jag skulle ta vägen, gråta eller skratta. Looney town eller crazy ville?


Kommentarer
Postat av: aMINA

HE SURE WAS A FAGGOT HAHAHAHAHA

HERREMINGUD! JAG HAR SUTTIT OCH SKRATTAT MED MIN KLASSKAMRAT HELA MORGONEN.. TACCCCCCCCCK ÄLSKLING DU GJORDE VÅR MORGON

2008-09-26 @ 10:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0