SJ- Sveriges Järnvägar

Jag hatar SJ! SJ hatar tydligen mig oxå. Eftersom varje tillfälle i mitt liv jag måste pendla under en period så ska SJ börja ställa till med problem. Nu senast det jävla tunnelproblemet mellan Norrköping och Katrineholm. Ingen annanstans i Sverige är det problem med någon sträcka. Men vadå säger ni??

 Joo, jag ska tala om vadååå! För gången innan den här pendla jag mellan Borås och Norrköping i ett halvår och då var det en storm som hette Gunilla som fucka upp systemet i ett halvår. Men nu är ju tunnelproblemet över den 19 september. 25 augusti till 19 september. Vilken tur att jag börja pendla den 25 och slutar pendla den 17. Till och med slutdatumet har dom prickat in för att irritera mig. Inte en krona till säger jag bara... Ok, bara 224 kr till men sen får det vara nog... Kanske några kronor till inför helgen men sen är det slut på riktigt mellan mig och SJ... Jag ska bara hitta en ersättare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0