Matiné

On second thougt med tanke på föregående inlägg så kanske mitt liv visst skulle kunna bli film. Kanske inte Sex and the city nr 3 men mer i stil med Good Luck Chuck eller Rosa Pantern... Jag var på väg hem till stockholm med brorsan i bilen när jag i Nyköping upptäcker att min plånbok ligger och vilar sött på min kudde på sängen hemma. Det var bara och börja ducka för dom blixtar som sköt ur brorsans ögon och köra hem. När jag blir 50 ska jag skriva en bok om det här. Den ska innehålla en bilddel och en textdel.


Bl a denna historia ska vara med i boken...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt besviken då du varken har bilder eller uppdaterar så ofta. Du har ju potential vad det verkar så kör på

2009-05-27 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0