Socialt missanpassad

Jag gav mig ut bland folk för tidigt känner jag. Min sociala kompetens har blivit lite avtrubbad dom 2 veckorna jag har hållit mig inomhus. Till den grad att jag börjar påpeka folks missbildningar. Jag stod och vänta på bussen i hallonbergen när en skelögd tjej stod och prata med sin pojkvän. När jag vände mig om en andra gång tyckte jag att hon prata med mig så jag sa: "Ursäkta, jag hörde inte, vad sa du?" Hon titta på mig (och sin pojkvän samtidigt) och sa frustrerat: " Nej, jag prata inte med dig." Jag tror hon har varit med om det här tidigare...

( Sara, jag önskar jag hade en bild på Haoula här. Det hade varit klockrent. )

Kommentarer
Postat av: Niloufar

haha torsk! det värsta e att det där har hänt mig oxå...vad fan gör man i en situation?? haha

2009-04-01 @ 22:40:11
Postat av: Mariana

Kanske va samma tjej, för hon va beredd å ge mig en höger

2009-04-01 @ 22:59:57
Postat av: Tessan grek

Hahahahaha, tror jag pinkar på mig av garv!!! Så typiskt dig och det gör det ÄNNU ROLIGARE!!!!



Kram kram (garvar fortfarande)

2009-05-03 @ 21:45:52
URL: http://misstessi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0