ADHD-Barn

Den senaste halvtimmen har jag påbörjat ca 4 saker:
  • Jag började äta men blev distraherad av min kusins IKEA-bygge
  • Så jag började bygga med henne och bedyrade hur mycket jag älskade att bygga, sen ringde telefonen...
  • Jag pratade i typ tio minuter sen medans jag pratade satte jag på datorn och började läsa bloggar
  • Jag plockade upp en clementin och tänkte: Mmmm! Och nu har den stått där oskalad för att jag börja själv blogga...
Varför jag inte fått en diagnos är fettnice, bara en tidsfråga...


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha jag har redan fastställt din diagnos...o nej det e inte ADHD

2009-12-14 @ 21:52:19
Postat av: Gabbe

haha din hatare.. Jag är faktiskt inte såååå hårig

2009-12-15 @ 00:54:39
URL: http://gabbenor.blogg.se/
Postat av: Mariana

Sara:Kan jag få ett A! kan jag få ett D!



Gabbe: Jag hatar inte, min bror börja raka sig när han var 5, min faster när hon var 25... man ska vara stolt över sitt arv

2009-12-15 @ 13:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0