Alla bloggare gör det

Då kan jag också:

Senaste köpet - En fisklunch på skolan
Senaste förälskelse – Detta kallas för integritet...
Senast förbannad på - snubben som borra imorse, ville borra ut hans öga å äta upp den
Senaste sms:set var ifrån – Sara, hon ville ha handdukar
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft? – Har alltid snygg stil, allt passar en skönhet
I väskan har jag: – Plånbok, smink, massa lösa papper, nycklar....
Det absolut fulaste som finns – Sverige på hösten och vintern
Har du några känslor? – Föe många för att kunna vara normal
Mest överanvända ord: – Faaan eller ohooooo
Vem är bäst på hela planeten? – Min bror.
Hur smart är du på en valfri skala? – Från 1-100 är jag en gullig 78 skulle jag säga
Till frukost äter jag: – gärna en frukostbuffé med allt möjligt
Här lunchar jag: – Oftast i skolan
Hit går jag efter jobbet: – Jag ska hitta ett jobb först sen kan jag gå nånstans efter
En onsdagskväll går jag – å lägger mig med papiljotter i håret efter att jag avmaskat min katt och stickat klart en mössa
På torsdagen vaknar jag - Och stoppar i  mina löständer.
Googlat dig själv – Ja, en jävla massa snygga människor som heter Mariana
Sökt efter ditt namn på Flashback - ???
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen - Såklart! Men sen fick jag springa hem efter att ha kommit in för annars skulle min bröder komma dit å dra hem mig via hårroten
Ljugit om din ålder - never ever
Druckit slattar – Hej jag är svensk och en äcklig finnig tonåring... EUUUUUU vem faaan gör d???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0