Miljonen

För ett tag sen fick jag ett brev på min email om att jag hade vunnit 700 000 pund på den årliga mastercard utlottningen. Eftersom jag hade skaffat mastercard några månader innan så tittade jag på mailet en extra gång och fick lite hopp om att det kanske inte alls var ett spam.

Mitt hjärta började slå snabbare och jag fick ångest över vad jag skulle göra med alla pengar. Jag drömde och drömde och drömde innan jag googla fram att det hela var ett skämt. ( Plus fick ett wakeup call på telefon av en kompis som sa att jag var så lättlurad att man skulle kunna sälja begagnade tandborstar till mig)

Varfööööööööööööööör gör man sååååååååååååååååå???? Jävla nigerianska liga!!!!!

Jag hade redan hunnit gjort en lista juh! Den innehöll massa bra saker...



Den här bilden fick jag upp när jag googlade rich lady... bara så ni vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0