Lite tankar...

Den äldre generationen kan fortfarande inte förstå varför man inte vill gifta sig med en jämnårig man bara för att han är jämnårig och ser normal ut ( i deras ögon ).

- Jag förstår inte han är stilig, har bra jobb och han vill ha dig. Vad är problemet?? Nääj Mariana du missar en chans här!

Den faktorn att han bär byxorna till midjan, lyssnar på arabisk musik och skulle passa in i en oriental night video är inga faktorer som räknas i hennes ögon.

Vad skulle vi säga till varandra en lugn kväll när vi sitter där framför brasan???

- " Älskling, du vet det där skämtet Eddie Murphy drog i Raw..."
- " Walla habibi jog vet inte...
- " Jo, du vet han svarta komikern..."
-  " Ahaa, komedi... Har han gjort den i SyriaSat?" ( arabisk tevekanal)
- " Hmm...neej.. det tror jag inte.. men han är svart å asrolig..han bara..."
- " haha.. har varit på televisionen med Gawar kanske( arabisk komiker)..."
- " Nej...eller förresten det var inget, ät dina nötter å se orientalisk ut"

Då lutar han sig tillbaka med sina tofflor och ler nöjt medans George Wassouf tonerna flödar och doften av Arrak tar över mina sinnen...

- " eeeh walla ya ouoni tänk om man var i suria nu, man skulle ta en fin promenad... aaah! " så tittar han på mig å ler som ett barn på julafton med en förväntan om att jag ska le tillbaka och se lika drömmande ut...
Men jag sitter mest där och undrar... undrar hur lång tid det skulle ta att dö av att dricka Ajax Flower Fresh.



Wedding date 25 april 2010

Kommentarer
Postat av: Amina

HAHAHAHAHA DU ÄR SÅÅÅ FUCKING BRA!!

fan marre, blogga oftareeeeeee.. ser att du är fett lat ibland.. nu får de inte bli fler pauser! FORTSÄTT :D U make me laugh when im down.. puss på dig hjärtat

2009-05-29 @ 14:50:38
Postat av: Niloufar

haha snubben va het ju :P

2009-06-23 @ 11:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0