The fairytale: Taxi-020-STALKER

Jag hade den otroliga turen att bli stalkad av en taxichaufför i veckan, en chaufför som trodde att jag genom att sitta tyst som en mus i baksätet verkade intresserad av honom ( en 45 årig skallig man ). Därför bestämde han sig att pröva lyckan och ringa till min telefon genom det nummer han fått från 020 växeln. Så efter att jag inte svarat en första gång så ringde han igen å igen å igen. Sen gick det en dag. Så ringde han igen å igen å igen å igen....han måste trott att jag kanske inte va hemma ( note to self : mobiltelefon är bärbar ) eller att jag stod i duschen eller att jag var för upptagen så han försökte igen å igen å igen. Sen kom det en massa trevliga meddelanden där han förklara vad han ville. Jag antog att det han ville var att förlora jobbet och bli polisanmäld så då fick han sin önskan igen...snipp snapp snut så va sagan slut.

Kommentarer
Postat av: Tessan grek

Hahahaha.. Skojar du?? Fy fan, vad vidrig chaufför!! Och folk undrar varför tjejer undviker att åka taxi?!

2009-06-12 @ 00:45:46
URL: http://misstessi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0