Blahaa

Jag har legat i en dimma av influensans grepp och endast rört på mig för att känna om jag lever eller inte. Men nu mår jag bättre förhoppningsvis. Var på en föreläsning idag som fick många ögonbrynshöj. Vår föreläsare är en bulgarisk kvinna som har bott i Tyskland och som nu är nyimporterad till Sverige. Hennes föreläsningar kräver en ordbok jag inte tror finns ute på marknaden just nu.

Hennes ordval är inte alltid dom bästa och bjuder på många fniss och utskällningar. Bara t ex idag så sa hon: Man muste studjera, jag vill int gora er upphetsade men det är viktisch!

Och det här var en av meningarna som jag förstod, resten låter som om hon har en kamp mellan sina många personligheter.

Undt med detta vill jag säga utrycklisch ha en gutten kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0