???

Jag läser en artikel i aftonbladet om en kvinnlig trafikinspektör som sålde körkort på uppkörningar...

Min enda fråga är vart var kärringjäveln när jag körde upp??? Jag menar efter 5 uppkörningar hade jag kunnat köpa ca 4 körkort. Seriöst, Vägverket får blåsa dig på pengar men man får inte köpa ett ynka körkort? Helt ärligt så körde jag sämst på min sista uppkörning men jag fick körkort då för att gubben hade lika kort minne som en guldfisk och var lika gammal som gatan utanför. Alla andra fyra gånger fick jag en sur tant som ville dra ner mig till sitt helvet, och jag kan svära på att jag såg ett litet flin när jag fällde en tår första gången jag kugga.

Hon tänkte antagligen "Yes! Jag har en gråtare här, ska suga ut flickan på varenda tår tills hon är lika bitter som mig"

Mitt kall i livet är att hämnas på vägverket. Så nu har jag bestämt mig. Jag ska bli trafikinspektör och godkänna varenda jävel. Till och med om min pappa kör upp igen en vacker dag ska jag ge honom körkort.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6147666.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0