Förlåt mig...

Jag vill be om ursäkt till min granne. Jag insåg förra veckan när jag ringde till polisen att jag en gång i tiden ringt om fel störande granne. Hela tiden trodde jag att det var grannen brevid mig medans det var dom som var under. När jag ringde till polisen lät det såhär:

- asså min grannar slutar inte spela musik...kl är 4:30, jag vill sova!
- ja, vi ha fått många klagomål om dom på sexan, vi kommer direkt

Precis där sken det till i huvudet, polletten trillade ner, skivan tystnade och spädbarnet slutade skrika.

Ahaaaaaaa! så förra gången var det fel granne jag anklaga. Förlåt!

Förlåt för den arga agressiva lappen, förlåt för att jag plinga på och skällde ut dig dagen efter och förlåt för att du inte kunde svara tillbaka för att du inte kan svenska... :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0