Hunting

Igår vakna jag upp med ett ryck för att jag trodde att klockan var över tio. Jag fick inte vakna efter tio för då skulle jimmy choo kollektionen vara slut på webshoppen. Men när jag vakna var den 8. Så jag lade tillbaka huvudet på kudden och somna om igen.

Två gånger vaknade jag med skräck i ögonen eftersom jag drömde att försov mig. Sinnessjukt. Jag brydde mig tydligen så mycket. Men slutligen vaknade jag iallafall 2 minuter i 10 och loggade in på webshoppen för att nås av ett felmeddelande.

Så jag satte mig och stirrade på skärmen i ca 1 timme för att slutligen kunna inhandla mina klackar.

Och sen lämna tillbaka dom. Det var inte så kul att jag faktiskt fick tag på dom. Det skulle ju vara exklusivt. Keft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0