Mammas vovve

Det är pinsamt! Det är pinsamt! Det är pinsamt!
Vad är det som är pinsamt??
JO det är pinsamt att syrianer över hela sverige samlas och tittar på det här och skrattar åt...ja vad skrattar dom åt?
Dom skrattar åt sitt egna idiotiska beteende, nej vänta...dom skrattar åt stereotypen SYRIAN!

Jag vill bara poängtera att dom flesta syrianer har utvecklats efter apstadiet, och Naima är antingen en väldigt bra skådespelerska eller släkting med apan Louie. Och det som är ännu mer pinsamt är att se stackars Sara, som ingen där vill ha, tro att hon faktiskt är kvar för att Bobby kanske faktiskt ska lyssna på sin mamma och välja henne.
SARA HAN VILL INTE HA DIG!
Det är pinsamt att se Booby ( som hans mamma kallar honom som by the way betyder liten hund på arabiska... vov vov) bete sig som en tonåring med pubertala aggressioner.

Det bästa är ändå att hade det inte varit för dom hade ingen kollat på serien. Mammas pojkar skulle vara ett mycket avslaget program i landet Lagom. Jag menar det är ju inte som om det sker någon drama mellan en svensk och hennes son.

Son: "vad tycker du om Lisa mamma?"
Mamma: " Ja, hon verkar vara lite omogen"
Son: " Men det är hon inte"
Mamma: " Du vet ju bäst, det är ju du som ska vara med henne."

SLUTTEXT

Det är som en dålig film, med dåliga skådisar. Jag är så upprörd..så upprörd att jag faktiskt måste kolla nästa vecka igen...



Booby, mamma är inte farlig...du kan ställa dig lite närmare. Ni är bland folk nu, hon kan ändå inte göra någonting.

Kommentarer
Postat av: OINTRESSANT!

vem fan e du som ska bedömma , har du varit med på programmet eller? hur fan vet du att han inte vill ha henne, tror du e en aning svartsjuk lilla gumman, ta inte ett sånt program på så stort allvar, FATTAR DU DET DIN HÄXA!!!!!!!!!!!!!! SKAFFA DIG ETT LIV LILLA TRASH!!!

2009-11-19 @ 20:45:45
Postat av: Mariana

Du har rätt "ointressant" jag är avundsjuk :-( Jag fattar nu att jag är en häxa. På din inrådan ska jag nu skaffa mig ett liv och sluta vara så trashig. Synd att du inte skrev med en epost adress el telefonnummer så jag skulle kunna få fler aha-upplevelser i mitt liv av dig, det finns så mycket olöst där som jag tror du skulle kunna hjälpa mig med :-) puss å kram

2009-11-19 @ 22:35:50
Postat av: OINTRESSANT!

mm va bra att folk kan va så ärliga mot varann, tycker det är så underbart att vissa kan vara det! Speciellt mot sånna som dig! Nu när man sagt de hoppas du blir lite vettig i din lilla hjärna o slutar o snackar så mycke skit om andra, titta på dig själv får vi se hur lyckad du är, som går runt o smyger o visar sig vara "den fina lilla flickan".....Tänk på att många läser det du skriver, o det är inte svårt o hitta, så tänk på vad du skriver och om vem....fuck off!

2009-11-19 @ 23:17:48
Postat av: Mariana

Jaaaa du har rätt!! Jag som trodde att bloggar var anonyma dagböcker som bara jag har tillgång till. Visste inte att internet är så stort! Jag har hört om något som heter google... stämmer det att man kan söka typ vad som helst....assåå verkligen vaaaaaaaad som helst? Enlighten me oh great buddha so i can find true peace...

2009-11-19 @ 23:31:53
Postat av: Anonym

Du är pinsam...

2009-11-20 @ 03:13:06
Postat av: Mariana

Får jag bara fråga en grej är du syrra till han som e med i den där videon: " Vem vare som kasta??? Vem vare???"

2009-11-20 @ 22:28:11
Postat av: Tack

Haha Mammas pojkar. De flesta av oss syrianer brukar försöka oss på imitationer av Naima och Bobby, till och med många ur vårt eget folk tycker det är ren komik. Vi samlas framför teven och får oss ett gott skratt tillsammans.



Tänkte ändå tacka för att du visar på att inte alla tänker precis likadant bara för att man har samma etnicitet och/eller tro. Allt är öppet för tolkningar. Visst har vi alla vissa grundpelare som gör att vi är syrianer, och visst är vi stolta över dessa.



Men jag håller med, programmet Mammas pojkar ger bilden av syrianer som ett väldigt konservativt folk och detta stämmer inte heller överens med min bild.



Det fina med oss syrianer är just att vi har varit så fantastiskt bra på att integrera oss i västvärlden. Det är inte detsamma som att man assimilerar sig, vi har behållit vår kultur. Men alla folk SKA utvecklas, annars kan man lika gärna stanna kvar i medeltiden. Och man kan ju faktiskt utvecklas och samtidigt behålla sin identitet.



Anywho, fortsätt skriva om just din syn och dina uppfattningar. Det uppskattas av en stor skara!



2009-11-21 @ 01:48:52
Postat av: Anonym

MARIANA du e bäst!...Ointressant, jag antar att du kommer att förstå det här som jag tänker skriva nu... Iza agmishki ta chrki ya shlicke!

2009-11-21 @ 02:54:02
Postat av: Mariana

Tack till två sista kommentarerna! u make the world go around.

2009-11-21 @ 10:39:12
Postat av: mel

mariajana din köttfärssås grymasteeeeeeeeeeeeeeee

2009-12-07 @ 12:23:44
Postat av: Mariana

More köttfärsås to the ppl...kom ja ska göda dig

2009-12-08 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0