Mini me

Saker som jag trodde när jag var liten:

  • Att Mcdonalds personal äter hamburgare hela dagarna och att det var världens häftigaste jobb
  • Att frisörer visste och kunde allt om hår
  • Att mamma var världens starkaste människa och att ingenting kunde hända när jag var med henne, Usama skulle inte ens haft en chans.
  • Att min kusin Shami var häftigaste tjejen i världen, hon hade ju trots allt Barbie bubbelpoolen och lila ögonskugga
Nu när man har blivit vuxen och förståndig vet man att:
  • Mcdonalds personal vill skjuta sig själva i huvudet efter ett arbetspass men håller ut för att man måste.
  • Frisörer är människor med olika smak och att hitta en bra frisör är som att leta efter en nål i en höstack
  • Att mamma är stark och allt men nu förtiden är man sin mammas stöttepelare istället för tvärtom
  • Min kusin är fortfarande häftigast... men på ett heeeeelt annat sätt (love u)

Barndom vs Vuxen 1-0 skulle jag vilja säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0