The Hoff

Jag tänkte på en grej medans jag kollade på EMA's iår. Nästan varje år har dom med David Hasselhoff som en utav prisutdelarna, och varje år sittar man och småfnissar för sig själv åt honom i soffan.

Är han medveten om att han är med som ett practical joke?

Om han är det så finns det en liten bit i mig som vill klappa honom på huvudet och ge honom ett kex. Kanske en kram.

Jag menar jag är medveten om att han är stor i Tyskland, men för att vara realistisk eftersom det ändå är 2009 och han fortfarande går runt med Wayne Gretzkys frilla á la pudel så har jag svårt att tänka mig att han är någon sorts ikon.

Men det sorgligaste är nog att jag inte tror att han vet om det för han verkar lite för självbelåten och kanske liten föör övertygande i sin roll.



Mitch, det är dags att kliva ur rollen....Mitch...Mitch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0