Touchy feely

Seriöst... i sverige behöver man tydligen lära sig att röra varandra ( http://www.dn.se/webbtv/livsstil/tafsa-mer-1.998446 ). Den mest naturliga instinkt sen människan föddes. den har liksom genmanipulerats bort i det här kalla kalla landet. Om det var upp till mig skulle jag helst vilja ha någon att klappa på typ hela tiden. Bara att ta upp ur fickan och klappa. Helst skulle jag vilja att någon klappa på mig dock. Jag är den mest touchy feely personen man kan nog ha i sin närhet.

Jag har varit så sen jag var liten och brukade bli utskälld för att jag pussade på folk för mycket. Vad är det för fel på pussar? Jag älskar pussar!

Ok , det låter weird, men jag pussade inte på aaaaalla bara på folk vi kände... ( mamma stoppa mig )

När man växer upp som jag ( lilla minstingen i familjen som fick en puss vare sig jag gjorde en kullerbytta eller en fin bajskorv ) blir man faktiskt lite chockad över att man inte får den mängd pussar i verkliga livet.

Missförstå mig rätt...inga random pussar av random people.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0