Nails dun n' my hair dun

Det var ett nytt shopping centrum i Norrköping som invigdes idag. Hageby Centrum- världens centrum....rätt bra slogan med tanke på att hageby är ghettot och etniciteter från alla världens hörn samlats under samma tak och svettades. Alla undrade samma grej....VART ÄR REAN??

Jag hittade min rea, ett par feeeeeta efterlängade RÖDA converse som jag velat ha sedan jag startade den här bajsbloggen, nu ligger dom på min AJ LAJK-lista under iphone. Fick dom med 20 % rabatt vilket innebär en god natt sömn.

Dessutom fixa jag mina klor hos en ny thailändsk nagelsalong som öppnat. Arga thaitransor som skriker på dig att blåsa på dina egna naglar och sätta dig ner. But i looooved it! När det är så billigt skulle hon lika gärna kunnat lägga en spottlorska i fejjat på mig samtidigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0