Valboooooooorg!!!!!!!!!

Man kan nästan tro att jag bryr mig när man läser rubriken... Valborg?? HUH? Ännu en ursäkt för att supa dag? När jag var liten trodde jag valborg handlade om mig. Jag menar det stod ju så i almanackan! Så när vi brukade kolla på elden med familjen när jag var liten gick jag omkring bland folk och frågade dom om dom visste vad det var för dag...

Alla svara att det var valborg...VADÅÅ VALBORG?? Det är ju Marianas dag idag tänkte lilla jag. Så jag tänkte att jag skulle ge dom en liten ledtråd

" Gissa vad JAG heter dååå?" sa jag triumferande
" Valborg?" brukade främlingen gissa.

Fatta min besvikelse!

Så sen dess bojkottar jag valborg. Jävla Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0