Mina rosa

På väg upp från pendeln idag vid skolan möttes vi passagerare av en väldigt udda syn. Hela bron som ledde fram till skolan hade förvandlats till en 100 m lång pool. Medans alla andra började klänga sig på sidan av bron för att ta sig fram torra kunde jag konstatera vilket jag geni jag föddes till.

Folk titta på mig som en Messias.

Jag promenarade helt enkelt rakt fram genom "poolen" med mina rosa fina gummistövlar jag införskaffat till slaskperiodens ära. Extra nöjd var jag eftersom jag köpt dom för endast 60 kr.

Väl framme vid skolans portar kunde jag konstatera att mina strumpor var dyngsura och att det fanns en anledning till den billiga kostnaden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0